متن و ترجمه فارسی اهنگ Stuck In The Momentd از Justin Bieber






PROMUSIC


With you,I wish we had another place…

به تو ، من ارزو دارم تا یه جای دیگه هم داشتیم

Now Romeo & Juliet,

حالا رومئو و جولیت

bet they never felt the way we felt,

شرط میبندم که اونشکلی که ما شکست خوردیم اونا نمیخورند

Bonnie & Clyde,

بانی و کلاید

Never had the hide like, We do,

هیچوت مخفی نمیشدن مث ما

You and I both know it can’t work,

هر دو میدونیم ایطوری شدنی نیست

It’s all fun and games,

اینا همه سرگرمی و بازی هست

’til someone gets hurt,

تا وقتی که یکی صدمه ببینه

And I don’t,

و من نمیخوام

I won’t let that be you…

و نمیذارم اون کس تو باشی

Now you don’t wanna let go,

حالا تو هم نمیخوای بری

And I don’t wanna let you know,

و نمیخوام اینو بدونی

that there might be something real between us too, who knew?

که شاید اینجا یچیز واقعی بینمون باشه ، کی میدونه  ؟

Now we don’t wanna fall but,

حالا نمیخوایم شکست بخوریم و اما

We’re tripping in our hearts and it’s reckless and clumsy,

ما توی دام دل هامون اسیر میشیم و این واقعا جیز بدی هست

’cause I know you can’t love me

چون من میدونم که تو نمیتونی عاشق من باشی

I wish we had another time,

ارزو دارم کاش بازم وقت داشتیم

I wish we had another place,

ارزو داشتم بازم با هم بودیم

But everything we have is stuck in the moment,

اما هر چیزی که داشتیم توی این لحظه گیر کرده

And there’s nothing my heart can’t do (Can’t Do),

و هیج کاری هم از دست قلب من بر نمیاد

To fight with time and space ’cause,

تا با زمان و فاصله ها بجنگه ، چون

I’m still stuck in the moment with you…

من با تو توی این لحظه گیر کردم

Like Adam & Eve,

مث آدام و اوا

Tragedy was a destiny,

این مصیبت سرنوشت هست

Like Sunny & Cher,

مث سانی و چیر

I don’t care,

من اهمیت نمیدم

I got you baby…

چون تورو دارم عزیزم

See we both,

ببین هر دوی ما

Fightin’ every inch of our fiber,

برای سانت به سانت هستیمون میچنگیم

’cause in a way,

چون تو این راه

It’s gonna end right but,

این قراره تموم شه اما

We are both too foolish to stop…

هر دومون اونقدر احمق نیستیم تا دست بکشیم

Now you don’t wanna let go,

حالا تو هم نمیخوای بری

And I don’t wanna let you know,

و نمیخوام اینو بدونی

that there might be something real between us too, who knew?

که شاید اینجا یچیز واقعی بینمون باشه ، کی میدونه  ؟

Now we don’t wanna fall but,

حالا نمیخوایم شکست بخوریم و اما

We’re tripping in our hearts and it’s reckless and clumsy,

ما توی دام دل هامون اسیر میشیم و این واقعا جیز بدی هست

’cause I know you can’t love me

چون من میدونم که تو نمیتونی عاشق من باشی

I wish we had another time,

ارزو دارم کاش بازم وقت داشتیم

I wish we had another place,

ارزو داشتم بازم با هم بودیم

But everything we have is stuck in the moment,

اما هر چیزی که داشتیم توی این لحظه گیر کرده

And there’s nothing my heart can’t do (Can’t Do),

و هیج کاری هم از دست قلب من بر نمیاد

To fight with time and space ’cause,

تا با زمان و فاصله ها بجنگه ، چون

I’m still stuck in the moment with you…

من با تو توی این لحظه گیر کردم

See like, Just because this cold cold world saying we can’t be,

ببین ، فقط برا اینکه این دنیای سرد میگه ما نمیتونیم

Baby, we both have the right to disagree,

عزیزم هر دومون حق داریم که مخالفت کنیم

And i ain’t with it,

و من باهاش نیستم

And i don’t wanna be so old and grey,

نمیخوام خیلی پیر و غمگین باشم

Reminding  ’bout these better days,

هر دومون این روز های رو بهتر به یاد داریم

But convince just telling us to let go,

اما عقلمون هی میگه بیخیال شید

So we’ll never know…

پس هیچوقت قرار نیست بفهمیم

I wish we had another time,

ارزو دارم کاش بازم وقت داشتیم

I wish we had another place,

ارزو داشتم بازم با هم بودیم

’cause everything we did,

به دلیل همه کارامون

But everything we have is stuck in the moment,

اما هر چیزی که داشتیم توی این لحظه گیر کرده

I wish we had another time,

ارزو دارم کاش بازم وقت داشتیم

I wish we had another place,

ارزو داشتم بازم با هم بودیم

But everything we have is stuck in the moment,

اما هر چیزی که داشتیم توی این لحظه گیر کرده

And there’s nothing my heart can’t do

و هیج کاری هم از دست قلب من بر نمیاد

 (Nothing my heart can’t do),

هیچ کاری دلم نمیتونه بکنه

To fight with time and space ’cause,

تا با زمان و فاصله ها بجنگه ، چون

I’m still stuck in the moment with you…

من با تو توی این لحظه گیر کردم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->



     طراحي كتابخانه مجازي